Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Gunilla Tuvesson-la Fleur - 26 mars 2009 22:26

När jag skriver här är det mest till mig själv jag skriver. Att försöka peppa sig själv är nog en viktig ingrediens i livet. Jag tycker det är bra att gå tillbaka i anteckningarn för att påminna sig själv om saker och ting.

Idag har  inte varit en perfekt dag. Som jag skrev igår så skulle man vara öppen för de möjligheter som kom i ens väg men tyvärr missar man vissa eller tar felaktiga beslut.

Jag vill ha hoppet som min vän. Ett hopp som aldrig sviker en, ett hopp som är starkt och kan ta mig förbi de knöliga ställena. ett hopp som står där och bara väntar på att man ska gripa tag i det. Det kan också vara att man erkänner sina fel och brister. Vi säger säkert saker varje dag som vi ångrar djupt. Därför säger jag : förlåt mig, man är bara en vanlig enkel människa som gör sitt bästa för att låta livet fortsätta framåt!

Tron, Hoppet och Kärleken, men störst av dem är Kärleken  


Kram nilla                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards