Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Gunilla Tuvesson-la Fleur - 7 mars 2009 18:23

Vår yngsta katt har börjat bli könsmogen (mannens katt) och det luktas. Han har antagligen stänkt lite i sovrummet. Jag har gått runt och satt min näsa överallt och tror att jag till slut hittade stället. Ett par stora sittkuddar som nu har förpassats till tvättstugan! Puh!!

Idag har vi varit på Väla. Jag skulle handla för mitt presentkort jag fick igår och sonen, Henrik, skulle köpa en ny kontorsstol för hans gamla hade tappat en skruv och den har liksom inte hittats. Har ni hört någon annan ungdom som hittar saker på sitt rum? Nää, tänkte väl det. Undrar vem som tar hans "gamla" stol...jo mamma som vet var alla gamla upphittade skruvar finns! Så var det med det!!

Vad jag köpte!? Min gamla silverkedja hade gått sönder så jag gick in på guldfynd och köpte en ny. Det var nog den enda affären på väla som man kunde röra sig obehindrat idag. Begriper inte var alltt folk kommer ifrån!!

Speciellt i gattet vid Kappahl: Jag fick nästan panik för Magnus höll på att försvinna ur sikte. Begriper inte folk att han och jag hör ihop?? =) Nä, antagligen inte.

Det blev ju pengar över men jag tar det en annan gång. Jag tänker köpa ett par rejäla promenadskor för resten eftersom jag har börjat ta mina morgonpromenader igen. Jag började för några år sedan att gå ut med hundar, sk doggywalking, och samtidigt ändrade jag min kost. Jag slutade äta sötsaker och åt med grönsaker och frukt och satte på mig en stegräknare. Det gick hur bra som helst. (Tills hunden dog och jag fick nytt jobb) Jag gick ner över 20 kilo på två år, men har för att göra en lite lång historia kort gått upp tio igen. Men de kilona ska bort!! Får sluta här annars blir det för långt. Man måste upprätthålla intresset från publiken ju!!


Kram från Nilla


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards